dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-30T07:46:01Z |
|
dc.date.available |
2025-05-30T07:46:01Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749 |
|
dc.description |
Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів
початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз
наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
формувальне оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
підсумкове оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
результати навчання |
uk_UA |
dc.subject |
свідоцтво досягнень |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.title |
Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |