Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено актуальність проблеми формування
педагогічної майстерності майбутніх викладачів правових дисциплін у
контексті трансформацій вищої правової освіти. Підкреслено важливість
відходу від традиційних репродуктивних моделей навчання на користь
інтерактивного підходу, що базується на студентоцентризмі, діалогічності,
практичній спрямованості та міждисциплінарності.
Розкрито сутність інтерактивного навчання як освітньої технології, що
забезпечує активне залучення студентів до навчального процесу, стимулює
критичне мислення, формує професійно значущі якості майбутнього
викладача: комунікативність, рефлексивність, методичну гнучкість, здатність
до освітніх інновацій. Окреслено ключові інтерактивні методи, які найбільше
сприяють розвитку педагогічної майстерності: рольові ігри, симуляції судових
процесів, дебати, кейс-методи, ділові ігри, проєктна діяльність, робота з
автентичними правовими документами.
Суть розробки, основні результати:
Теличко Н. В. Впровадження комплексу інтерактивних методів навчання майбутніх викладачів правових дисциплін як важливий критерій сформованості педагогічної майстерності викладача вищої школи / Н. В. Теличко, Л. В. Рац // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 5(59). - С. 1430-1439