Аннотации:
. У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що
становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та
українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових
термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні
потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище»,
«індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових
характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та України
Описание:
Чекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467