dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Ільтьо, Галина Федорівна |
|
dc.contributor.author |
Марценюк, Владислав Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-29T06:34:39Z |
|
dc.date.available |
2025-05-29T06:34:39Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734 |
|
dc.description |
Чекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
. У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що
становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та
українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових
термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні
потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище»,
«індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових
характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та України |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
термінологія |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна програма розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
асистент вихователя |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна практика |
uk_UA |
dc.title |
Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |