00 DSpace/Manakin Repository

Особливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного простору

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Ільтьо, Галина Федорівна
dc.date.accessioned 2025-05-29T06:22:36Z
dc.date.available 2025-05-29T06:22:36Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12733
dc.description Товканець Г.В., Ільтьо Г.Ф. Особливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного простору / Товканець Г.В., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка : науковий журнал / гол.ред. Терешкінас А. - Одеса : ВД "Гельветика", 2025. - Вип. 80, Т. 1. - С.13-17 uk_UA
dc.description.abstract В статті обгрунтовано проблему розвитку освіти і професійної підготовки в умовах сучасної трансформації інформаційного суспільства та соціокультурних змін. Наго-лошено, що можливість здобуття якісної освіти є однією з найважливіших життєвих цінностей громадян, вирішальним чинником соціальної справедливості та політичної стабільності. Виявлено виклики для системи освіти і професійної підготовки: зміна вектору ціннісних орієнтацій, в яких домінантою є етична концептуальність, між- культурність і етнічне різноманіття, що забовільняє всебічні потреби всіх соціально- професійних груп та індивідуальні запити особистості; спрямування на організацію самостійної роботи здобувана освіти та орієнтація на навчання впродовж життя; застосування ІКТ у професійній підготовці і створення інноваційного середовища; трансформація інституційних основ сфери освіти та підготовки кадрів, забезпечення інтеграції академічних й інноваційних форм і методів взаємодії в освітньому процесі. Визначено, що нові можливості для продукування, зберігання та передачі знань, організації досліджень і освітнього процесу створює цифрова революція. Для розгортання масових практик дистанційної, інтерактивної, віртуальної освіти розробляються нові освітні моделі та нова логістика освітнього процесу. Зроблено висновок, що врахування викликів соціокультурних змін для системи освіти вимагає концентрації уваги на застосуванні методик, заснованих на інформаційних й інноваційних технологіях розвитку і соціалізації особистості, що забезпечить не тільки засвоєння знань, але і способів мислення і діяльності здобувачів освіти; розвитку академічних, соціальних, професійних компетентностей особистості та здібностей до застосування системного аналізу, моделювання, проектування, рефлексії, самоосвіти, продуктивного спілкування і співробітництва в міжкультурному просторі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса: "Гельветика" uk_UA
dc.subject соціокультурні зміни uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject інноваційні підходи uk_UA
dc.subject здобуаач освіти uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.title Особливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного простору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу