Abstract:
Аналіз і синтез наукової літератури для визначення сутності персоналізованого навчання; аналіз освітніх стратегій з використанням штучного інтелекту; систематизація інформації про цифрові інструменти та їхні можливості; прогностичний метод для визначення перспектив упровадження технологій в освіті. У статті розкрито сутність персоналізованого навчання, яке в контексті сучасних вимірів розглядається як новочасний освітній підхід; у центр уваги ставить індивідуальні особливості здобувача освіти, його потреби, інтереси, рівень підготовки та стиль засвоєння знань.
Description:
Швардак М. В. Персоналізоване навчання з використанням штучного інтелекту / М. В. Швардак, О. М. Попович // Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. - № 1 (14), 2025. - С. 139-156