Аннотации:
Мета дослідження – підвищення безпеки використання тракторів шляхом покращення їньої керованості за рахунок обґрунтування методології оцінки керованості трактора у просторі станів.
Методи дослідження. Методологією дослідження обрано метод парціальних прискорень, в основу якого покладена залежність прискорення руху трактора від тягового навантаження. Методика дослідження базується на адаптивній динамічній стабілізації забезпечення стійкості й керованості трактора в процесі руху з використанням вимірювально-реєстраційного комплексу для
контролю прискорень тракторного агрегата, розробленого за участі авторів цієї статті.
Описание:
Лебедєв А., лебедєв С., Росул Р.
Динамічна адаптація систем керування трактора у змінних станах / Лебедєв А., лебедєв С., Росул Р. // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України : збірник наукових праць. - Дослідницьке, Вип. 35(49). - С. 20-28