00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Екман, Мирослав Сергійович
dc.date.accessioned 2025-04-28T06:54:17Z
dc.date.available 2025-04-28T06:54:17Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12657
dc.description Екман М. Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025. C.127-130 Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Tom ХVIІІ: Innowacje metodologiczne w badaniach i nauczaniu: od teorii do praktyki / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Mikołajów: Poswit, 2025. S.127-130 uk_UA
dc.description.abstract Видання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XVIIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject психолого-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject викладання гри на фортепіано uk_UA
dc.subject гіперактивні діти uk_UA
dc.subject мистецька школа uk_UA
dc.subject метод Вальдорфської педагогіки uk_UA
dc.subject авторський метод викладання uk_UA
dc.title Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу