Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Екман, Мирослав Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T06:54:17Z | |
dc.date.available | 2025-04-28T06:54:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12657 | |
dc.description | Екман М. Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025. C.127-130 Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Tom ХVIІІ: Innowacje metodologiczne w badaniach i nauczaniu: od teorii do praktyki / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Mikołajów: Poswit, 2025. S.127-130 | uk_UA |
dc.description.abstract | Видання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XVIIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | викладання гри на фортепіано | uk_UA |
dc.subject | гіперактивні діти | uk_UA |
dc.subject | мистецька школа | uk_UA |
dc.subject | метод Вальдорфської педагогіки | uk_UA |
dc.subject | авторський метод викладання | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |