dc.contributor.author |
Екман, Мирослав Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-28T06:54:17Z |
|
dc.date.available |
2025-04-28T06:54:17Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12657 |
|
dc.description |
Екман М. Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на
початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми
мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської
педагогіки: авторський метод викладання // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025. C.127-130
Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Tom ХVIІІ: Innowacje metodologiczne w badaniach i nauczaniu: od teorii do praktyki / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Mikołajów: Poswit, 2025. S.127-130 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Видання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XVIIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
викладання гри на фортепіано |
uk_UA |
dc.subject |
гіперактивні діти |
uk_UA |
dc.subject |
мистецька школа |
uk_UA |
dc.subject |
метод Вальдорфської педагогіки |
uk_UA |
dc.subject |
авторський метод викладання |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |