Репозиторий Dspace

Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Рубіш, Марина Андріївна
dc.contributor.author Попович, Д.В.
dc.date.accessioned 2025-04-17T11:34:20Z
dc.date.available 2025-04-17T11:34:20Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
dc.description Рубіш М.А., Попович Д.В. Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності / Рубіш М.А., Попович Д.В. // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 21 березня 2025 р.). - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 39-41. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject сфера гостинності uk_UA
dc.subject Всеукраїнські конференції uk_UA
dc.subject клієнтоорієнтованість uk_UA
dc.subject заклади сфери гостинності uk_UA
dc.subject утримання існуючих гостей uk_UA
dc.title Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись