Аннотации:
У методичних рекомендаціях «Шкільна літературна освіта України: історія, концепції,
інновації» висвітлено інформацію про ретроспективний аналіз розвитку шкільної літературної
освіти, концептуальні основи та сучасні тенденції розвитку шкільної літературної освіти України
кінця ХХ - поч. ХХІ ст. . Рекомендації будуть корисними для усвідомлення історичних етапів
становлення шкільної літературної освіти, законодавчої бази, інноваційних підходів до
викладання літератури в школі. Окрему увагу приділено оновленню змісту літературної освіти
відповідно до суспільних викликів, національної ідентичності ролі та формування критичного
мислення в здобувачів освіти. Розглянуто зміни в навчальних програмах, методиці викладання
літератури, інтеграцію інноваційних технологій та компетентнісного підходу до аналізу
художніх творів. Здобувачі зможуть також ознайомитись з новітніми технологіями викладання
літератури, прикладами проведення нестандартних форм уроків.
Описание:
Шкільна літературна освіта в Україні: історія, концепції, інновації: методичні
рекомендації для здобувачів спеціальностей 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта
(Англійська мова та зарубіжна література) другого (магістерського) рівня вищої освіти та 011
Освітні, педагогічні науки третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти/ Фенцик О. М.,
Резнікова К. В., Мукачево: МДУ, 2025. - 38 с.