Репозиторий Dspace

Шкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформування

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Розман, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2025-04-14T06:39:57Z
dc.date.available 2025-04-14T06:39:57Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12628
dc.description Розман І. І. Шкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформування / І. І. Розман // “Суспільство та національні інтересиˮ: журнал. - 2024. - No 4(12) 2025. - С. 332-340 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджуються ключові тенденції реформування шкільної літературної освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. Проаналізовано зміни в методах викладання та оцінювання, що зумовлені соціокультурними трансформаціями та освітніми реформами. Розглянуто історичні передумови реформування літературної освіти в Україні. Особлива увага приділяється переходу від нормативно-канонічної моделі літературної освіти до компетентнісного підходу, що передбачає формування критичного мислення, читацької автономії та особистісного осмислення літературних текстів. Закцентовано увагу на дискусійних аспектах щодо балансу між інноваційними та традиційними методами навчання у контексті шкільної літературної освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. У статті висвітлено вплив освітніх стандартів на вітчизняну літературну освіту, зокрема адаптацію концепцій міжпредметної інтеграції, розвитку креативності учнів і використання цифрових технологій у освітньому процесі. Проаналізовано основні виклики, пов’язані з реформуванням, включно зі скороченням годин на вивчення літератури, переглядом літературного канону та потребою в оновленні методичних підходів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject реформування uk_UA
dc.subject сучасна шкільна літературна освіта uk_UA
dc.subject тенденції розвитку uk_UA
dc.subject українська та зарубіжна література uk_UA
dc.subject баланс uk_UA
dc.subject традиційні та інноваційні методи навчання uk_UA
dc.title Шкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись