dc.description.abstract |
У статті подано комплексне дослідження ефективності соціально психологічних тренінгів у формуванні професійних орієнтацій серед студентської молоді.
Основний акцент дослідження зроблено на тому, як такі тренінги сприяють покращення
розуміння студентами власних інтересів, здібностей, цінностей та професійних
перспектив. У дослідженні пропонуються різноманітні методи, включаючи
самопізнання, розвиток м’яких навичок, рольові ігри, моделювання кар’єрних ситуацій.
Запропоновано конкретний приклад тренінгу «Професійний Компас», який був
проведений протягом трьох днів і включав етапи самопізнання, оцінки здібностей та
стратегічного планування кар’єри. Ключові напрямки дослідження включають те, що
соціально-психологічні тренінги допомагають студентам не тільки визначитися з
вибором професії, але й розвинути важливі для кар’єри навички, такі як комунікація,
робота в команді, саморегуляція та критичне мислення. Вони також сприяють
підвищенню самоусвідомлення, розумінню ринку праці та зміцненню мережі професійних
контактів. |
uk_UA |