Короткий опис(реферат):
У статті проведено аналіз нової редакції Закону України «Про дошкільну освіту» (No 3788-IX, 2024) у контексті забезпечення рівного доступу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до якісної освіти. Визначено провідні законодавчі нововведення, які спрямовані на розвиток інклюзивної форми освітнього процесу
в закладах дошкільної освіти (ЗДО), а саме створення інклюзивних груп, розширення функцій інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), удосконалення механізмів фінансування та підготовки педагогічних кадрів.
Суть розробки, основні результати:
Чекан, Оксана Іванівна
Інклюзивна освіта в закладах дошкільної освіти: нормативно-правові зміни та перспективи впровадження / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2025. - № 7. - С.39-43