Аннотации:
В статті висвітлено ключові засади виокремлення
педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх
фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах
фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку
суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної
освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції
майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних
профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна
номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на
посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та
змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання
забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища.
Описание:
Липчей, Михайло Степанович
До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / Михайло Степанович Липчей // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - №3(43). - С. 1208-1217