dc.contributor.author |
Фельцан, Інна Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Теличко, Наталія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Семенчук, Віталіна Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-12T12:51:08Z |
|
dc.date.available |
2025-03-12T12:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12540 |
|
dc.description |
Фельцан Інна Михайлівна, Теличко Наталія Вікторівна, Семенчук Віталіна Віталіївна
Використання технології гейміфікації у процесі формування англомовної комунікативної компетентності / Фельцан Інна Михайлівна, Теличко Наталія Вікторівна, Семенчук Віталіна Віталіївна
// Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2025. - № 2(32). - С. 1395-1407 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено дослідженню методологічних та
дидактичних засад організації процесу навчання з використанням техно-
логії гейміфікації. Розкрито сутність технології та встановлено, що вона є
ефективним методом розвитку англомовної комунікативної компетентності
здобувачів, адже у контексті цифровізації освіти, з’являється низка онлайн-
ресурсів, які діють за принципом ігрової моделі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні платформи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
безперервність освіти |
uk_UA |
dc.title |
Використання технології гейміфікації у процесі формування англомовної комунікативної компетентності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |