Zusammenfassung:
Розвиток зв’язного мовлення у дітей з аутизмом є одним із ключових завдань сучасної інклюзивної освіти.
У зв’язку із цим виникає потреба у впровадженні ефективних методик і технологій, які сприяють формуванню комунікативних навичок у дітей-аутистів. Одним із поширених підходів є використання ігрових методів, зокрема дидактичних і мовленнєвих ігор, що давно довели свою результативність у педагогічній практиці. Проте важливо дослідити, як саме ці методики інтегруються в освітньо-виховний процес інклюзивних груп, які працюють із дітьми з аутизмом, і наскільки ефективними є ці методи для різних аспектів мовленнєвого розвитку
Beschreibung:
Чекан О.І., Попович Н.Ф., Марценюк В.А. Аналіз освітньо-виховних планів щодо розвитку зв’язного мовлення дітей з аутизмом в інклюзивних групах ЗДО засобами цифровізації / О.І. Чекан ,Н.Ф. Попович , В.А. Марценюк // Health & Education / Вип. 4, 2024. С.154-159