dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Хома, Петро Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-19T10:42:48Z |
|
dc.date.available |
2025-02-19T10:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12447 |
|
dc.description |
Щербан Т.Д., Хома П.П. Штучний інтелект як чинник особистісних змін сучасних студентів / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 165-172. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Штучний інтелект має значний позитивний і негативний вплив на особистісний розвиток сучасних студентів. Позитивні зміни: розвиток критичного мислення, технічних навичок, саморегуляції, відповідальності, формування мотивації, етичних поглядів. Негативні зміни: зниження критичного мислення, соціальних навичок, саморегуляції, ігнорування етичних цінностей. Важливо забезпечити баланс між використанням технологій і розвитком соціальних навичок та ціннісних орієнтирів студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація освіти |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
особистісні зміни |
uk_UA |
dc.subject |
позитивні зміни |
uk_UA |
dc.subject |
негативні зміни |
uk_UA |
dc.subject |
чинник особистісних змін |
uk_UA |
dc.title |
Штучний інтелект як чинник особистісних змін сучасних студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |