00 DSpace/Manakin Repository

Принципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черепаня, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Русин, Надія Михайлівна
dc.date.accessioned 2025-02-19T09:36:01Z
dc.date.available 2025-02-19T09:36:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12442
dc.description Черепаня Н.І., Русин Н.М. Принципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників / Черепаня Н.І., Русин Н.М. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 138-142. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто проблеми художньо-творчого виховання дошкільнят, які є актуальними у руслі педагогічної інтеграції в цілому, що є перспективною областю сучасних наукових досліджень. Інтегроване виховання спрямовано на розвиток творчого мислення і фантазії вихованців, формування вміння узагальнювати інформацію та знання, рішення конкретних завдань, виховання прагнення творчо виражати себе у будь-якій діяльності. Проаналізовано як створюються образи предметів та об'єктів дійсності, музичних та літературних творів виразними засобами різних видів мистецтва в різних видах художньої діяльності: у мовленнєвій діяльності; у театралізованій діяльності; у музиці; у образотворчій діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject інтегроване навчання uk_UA
dc.subject педагогічні умови інтегрованого навчання uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject художньо-творче навчання та виховання uk_UA
dc.title Принципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу