Zusammenfassung:
У статті виокремлено ключові проблеми розвитку музичного слуху у процесі виконавсько-педагогічної майстерності серед здобувачів вищої освіти зі спеціальності 025 Музичне мистецтво здобувачів серед провідних вітчизняних науковців у галузі культури і мистецтва.
З метою формування розвитку музичного слуху нами було проаналізовано ключові методи навчання, які забезпечують музично-слухову активність тільки під повним контролем музичного слуху здобувачів освіти.
Таким чином, ефективність формування розвитку музичного слуху у процесі виконавсько-педагогічної майстерності серед здобувачів вищої освіти зі спеціальності 025 Музичне мистецтво слід активізувати на заняттях з фахових дисциплін, що залежить від педагогічно виправданого вибору викладачем методів та прийомів навчання.
Beschreibung:
Симонян, В. В. Формування розвитку музичного слуху у процесі виконавсько-педагогічної майстерності здобувачів вищої освіти зі спеціальності 025 Музичне мистецтво / В. В. Симонян // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 128-138. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).