Короткий опис(реферат):
У статті розкрита сутність соціального партнерства в освіті, його основні напрями. Зроблено акцент на тому, що у вітчизняній педагогіці соціальне партнерство необхідно розглядати як спільну діяльність дітей та дорослих, їх суб'єктивність, освоєння дорослими та дітьми середовища спільної взаємодії. Зазначено сутність соціального партнерства та форми роботи з батьками. Виокремлено основні аспекти процесу реалізації соціального педагогічного партнерства .
Суть розробки, основні результати:
Русин Н.М., Черепаня Н.І., Бобрушко Н. Соціальне партнерство закладу дошкільної освіти та сім'ї у різнобічному розвитку особистості дитини-дошкільника / Русин Н.М., Черепаня Н.І., Бобрушко Н.
// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 112-119. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).