Аннотации:
У статті розкрита проблема культури мовлення вихователя як однієї із складових його педагогічної діяльності, охарактеризовані різновиди. компоненти та вимоги до професійного мовлення педагога.
Відзначено, що мовлення педагога є показником його педагогічної культури, засобом самовираження і самоутвердження його особистості, а володіння зразковим мовленням є показником його професійної підготовки.
Зроблено висновок, що рівень майстерності мовленнєвої діяльності вихователя визначається рівнем культури його мовлення.
Описание:
Микуліна А.К., Михайлова К.В. Культура мовлення вихователя як складова педагогічної діяльності / Микуліна А.К., Михайлова К.В. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 89-95. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).