Abstract:
У цій статті розглядається явище синонімії в термінології інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в англомовному освітньому контексті. Метою статті є лінгвістичний аналіз сучасних термінів ІКТ в англомовній педагогіці як на лексичному, так і на семантичному рівнях,
досліджуючи причини появи синонімії та її вплив на розвиток педагогічної науки.
Description:
Гарапко В.І., Панченко О.Д., Гарапко Мар'яна Синонімічні варіації в термінах ІКТ у сфері освіти / Гарапко В.І., Панченко О.Д., Гарапко Мар'яна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 61-65. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).