Репозиторий Dspace

Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Семенчук, В. В.
dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.date.accessioned 2025-02-13T13:11:53Z
dc.date.available 2025-02-13T13:11:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
dc.description Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject психологічна мотивація uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject соціальна взаємодія uk_UA
dc.subject ігрові елементи uk_UA
dc.title Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись