Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Семенчук, В. В. | |
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T13:11:53Z | |
dc.date.available | 2025-02-13T13:11:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404 | |
dc.description | Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічна мотивація | uk_UA |
dc.subject | співпраця | uk_UA |
dc.subject | конкуренція | uk_UA |
dc.subject | соціальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | ігрові елементи | uk_UA |
dc.title | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |