dc.contributor.author |
Семенчук, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-13T13:11:53Z |
|
dc.date.available |
2025-02-13T13:11:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404 |
|
dc.description |
Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення
соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття
"гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього
процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
співпраця |
uk_UA |
dc.subject |
конкуренція |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові елементи |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |