Аннотации:
Стаття присвячена аналізу змішаного навчання як інноваційного підходу в освітньому
процесі початкової школи. Розглядаються особливості, переваги та виклики впровадження цієї
методології, що поєднує традиційні форми навчання з використанням цифрових технологій.
Описано основні моделі змішаного навчання, зроблено висновок про перспективність змішаного
навчання для підвищення якості освіти і адаптації учнів до сучасного цифрового світу.
Описание:
Кузьма, О. І. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі / О. І. Кузьма, Т. М. Мочан
// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.68-72.