Abstract:
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значущості розвитку емоційного
інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основи їхньої готовності до
професійної діяльності в умовах сучасних викликів. Емоційний інтелект розглядається як інтегративна якість особистості, яка поєднує когнітивні, емоційні та соціальні компоненти, забезпечуючи здатність розпізнавати, розуміти та управляти власними й чужими емоціями.
Description:
Іванова В.В., Луца К.Ю. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основа їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів / В.В. Іванова , К.Ю. Луца // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.14-19