00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Попп, Д. В.
dc.date.accessioned 2025-02-11T12:34:44Z
dc.date.available 2025-02-11T12:34:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385
dc.description Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як виду мовленнєвої діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject аудіювання uk_UA
dc.subject мовленнєва діяльність uk_UA
dc.subject мовленнєва компетенція uk_UA
dc.title Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу