Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | |
dc.contributor.author | Попп, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T12:34:44Z | |
dc.date.available | 2025-02-11T12:34:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385 | |
dc.description | Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як виду мовленнєвої діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | аудіювання | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |