Abstract:
У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та
труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню
аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої
компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що
ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як
виду мовленнєвої діяльності.
Description:
Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп
// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18.