dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Попп, Д. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-11T12:34:44Z |
|
dc.date.available |
2025-02-11T12:34:44Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385 |
|
dc.description |
Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп
// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та
труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню
аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої
компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що
ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як
виду мовленнєвої діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
аудіювання |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва компетенція |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |