Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T08:17:46Z | |
dc.date.available | 2025-02-11T08:17:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381 | |
dc.description | Іванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024) | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | природне довкілля | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | природничо-екологічна компетентність дитини дошкільноговіку | uk_UA |
dc.subject | позитивне ставлення дитин дошкільного віку до природи | uk_UA |
dc.subject | екологічне виховання | uk_UA |
dc.title | Позитивне ставлення до природи як результат формуванняприродничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |