dc.contributor.author |
Іванова, Вікторія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-11T08:17:46Z |
|
dc.date.available |
2025-02-11T08:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381 |
|
dc.description |
Іванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024) |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
природне довкілля |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
природничо-екологічна компетентність дитини дошкільноговіку |
uk_UA |
dc.subject |
позитивне ставлення дитин дошкільного віку до природи |
uk_UA |
dc.subject |
екологічне виховання |
uk_UA |
dc.title |
Позитивне ставлення до природи як результат формуванняприродничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |