Короткий опис(реферат):
Мета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку.
Суть розробки, основні результати:
Іванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024)