dc.contributor.author |
Денищук, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-24T10:52:03Z |
|
dc.date.available |
2025-01-24T10:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12297 |
|
dc.description |
Денищук І. П. Стратегії ефективної взаємодії з батьками осіб з особливими освітніми потребами на рівні закладу освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - Вип. 69. - С. 80-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито питання взаємодії з батьками осіб з особливими освітніми потребами для успішної реалізації інклюзивного навчання в закладі освіти. Проаналізовано вимоги для ефективного партнерства. Визначено основні труднощі, що можуть перешкоджати продуктивності освітнього процесу
дитини з особливими освітніми потребами та побудови ефективної співпраці з батьками. Як от: ставлення батьків до своїх дітей; неприйняття порушення, явного чи прихованого відкинення дитини; неадекватне оцінювання стану та перспектив розвитку дитини; відсутність бачення своєї ролі в реалізації освітнього процесу; недостатня компетентність щодо особливостей інклюзивної освіти; нехтування пропозиціями з боку фахівців закладу освіти. Висвітлено особливості психолого-педагогічного супроводу батьків. На основі аналізу наукових праць було визначено, що головною метою психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з особливими освітніми потребами є створення сприятливого психологічного клімату для взаємодії батьків із членами команди супроводу, підвищення педагогічної компетентності батьків, надання консультацій, розширення знань батьків щодо специфіки розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
батьки |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
ефективна взаємодія |
uk_UA |
dc.title |
Стратегії ефективної взаємодії з батьками осіб з особливими освітніми потребами на рівні закладу освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |