Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гузь, Н. В. | |
dc.contributor.author | Гузь, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-24T10:28:39Z | |
dc.date.available | 2025-01-24T10:28:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294 | |
dc.description | Гузь Н.В., Гузь В.В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Психологія та соціальна робота. 2021. Вип. 2 (54). С. 39-53 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті висвітлюється важлива роль родини у вирішенні питань виховання, становлення дітей з особливими потребами як активних членів суспільства. Доведено необхідність професійного всебічного вивчення сім’ї, яка виховує дитину з особливостями розвитку. Розкрито актуальність родинно орієнтованого підходу. Визначено основні проблеми і труднощі сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подано напрями комплексної психолого-педагогічної допомоги такій сім’ї і як наслідок гармонізації та оптимізації внутрішньо сімейних стосунків у родині. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | сім’я | uk_UA |
dc.subject | яка виховує дітей з особливими освітні- ми потребами | uk_UA |
dc.subject | батьківська компетентність | uk_UA |
dc.subject | родинно орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | комплексна психолого-педагогічна допомога | uk_UA |
dc.title | Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |