00 DSpace/Manakin Repository

Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гузь, Н. В.
dc.contributor.author Гузь, В. В.
dc.date.accessioned 2025-01-24T10:28:39Z
dc.date.available 2025-01-24T10:28:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
dc.description Гузь Н.В., Гузь В.В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Психологія та соціальна робота. 2021. Вип. 2 (54). С. 39-53 uk_UA
dc.description.abstract В статті висвітлюється важлива роль родини у вирішенні питань виховання, становлення дітей з особливими потребами як активних членів суспільства. Доведено необхідність професійного всебічного вивчення сім’ї, яка виховує дитину з особливостями розвитку. Розкрито актуальність родинно орієнтованого підходу. Визначено основні проблеми і труднощі сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подано напрями комплексної психолого-педагогічної допомоги такій сім’ї і як наслідок гармонізації та оптимізації внутрішньо сімейних стосунків у родині. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject сім’я uk_UA
dc.subject яка виховує дітей з особливими освітні- ми потребами uk_UA
dc.subject батьківська компетентність uk_UA
dc.subject родинно орієнтований підхід uk_UA
dc.subject комплексна психолого-педагогічна допомога uk_UA
dc.title Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу