Короткий опис(реферат):
У навчальному посібнику проаналізовано основні етапи
формування світогляду та психолого-педагогічних поглядів
М. Монтессорі; здійснено аналіз її життєвого й творчого шляху;
виявлено основні умови розвитку дітей; висвітлено внесок
італійського психолога, педагога у розв’язання проблеми
навчально-виховної роботи з дітьми, які мають порушення
інтелекту через призму актуальних питань сучасного розвитку
національної спеціальної школи й корекційної педагогіки; показана
можливість практичного використання наукової спадщини
М. Монтессорі в навчально-виховному процесі сучасних
спеціальних загальноосвітніх закладів, у тому числі й закладів з
інклюзивною (інтегрованою) освітою; подано матеріали для
корекції вад психофізичного розвитку.
Суть розробки, основні результати:
Бондар В.І., Ільченко А.М. Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі: Навчальний посібник. - Полтава: РВВ ПДАА, 2009. – 252 с.