00 DSpace/Manakin Repository

Ціноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черничко, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Ліба, Наталія Степанівна
dc.contributor.author Ліба, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-01-23T07:36:31Z
dc.date.available 2025-01-23T07:36:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12284
dc.description Чернико Т. В. Ціноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу/ Черничко, Т. В., Ліба, Н. С., Ліба, О. М. // Здобутки економіки: перспективи та інновації. - 2024, (13). - С. 1-16 uk_UA
dc.description.abstract У сучасному економічному контексті малі та середні підприємства (МСП) стикаються з викликами висококонкурентних ринків, де ефективне ціноутворення стає критично важливим чинником їхньої стійкості та успіху. Значущість цієї проблеми полягає в тому, що стратегічно обґрунтоване ціноутворення може не тільки забезпечити короткострокову прибутковість, але й вплинути на довготривалу конкурентоспроможність підприємств на ринку. Метою даної статті є розробка адаптивних підходів до ціноутворення для малих та середніх підприємств (МСП), які дозволять оптимізувати їхню конкурентоспроможність в умовах високої конкуренції та економічної нестабільності. Автори зосереджують увагу на сучасних методах ціноутворення та аналізують їх ефективність в контексті української економіки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject ціноутворення uk_UA
dc.subject малі та середні підприємства uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject економічна нестабільність uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject поведінкова економіка uk_UA
dc.title Ціноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу