00 DSpace/Manakin Repository

Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчій, Магдалина Степанівна
dc.contributor.author Воронова, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2025-01-23T07:23:02Z
dc.date.available 2025-01-23T07:23:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12283
dc.description Барчій М. Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану / Барчій М., Воронова О. // Слобожанський науковий вісник. Серія: Психологія. - 2024. № 2. - С. 5-8 uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглянуто проблему педагогіки партнерства. Проаналізовано психологічні особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану. Підкреслено, що заклади освіти повинні стати єдиною соціально-педагогічною системою, яка забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів на засадах рівноправних партнерів з метою створення психологічно комфортного освітнього середовища та забезпечення якісної освіти. Виокремлено способи залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерської взаємодії. Наголошується на необхідності підготовленості педагогів до впровадження педагогіки партнерства на основі знань її принципів, сформованості уміння використовувати форми, методи організації взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Акцентовано увагу на тому, що в період воєнного стану заклади освіти виконують також функції надання психологічної підтримки, забезпечення національно-патріотичного виховання, підтримки вмотивованості, згуртованості, дієвості всіх учасників освітнього процесу. Вчителі в умовах воєнного стану повинні зосередитися на розвитку емоційного інтелекту, активного слухання, ефективного вирішення конфліктів та адаптації до змін, використання сучасних технології та освітніх платформ, відеоконференцій, електронної пошти, соціальних мереж для підтримки комунікації та навчання учнів дистанційно і налагодження взаємодії з батьками. Ефективність застосування сучасних інформаційно-цифрових педагогічних технологій, використання різноманітних сервісів та платформ сприяє процесу партнерської взаємодії закладу освіти , родини, громадських та міжнародних організацій в сучасних умовах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject педагогічне спілкування uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject партнерська взаємодія uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.title Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу