dc.contributor.author |
Качур, Мирослава Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-28T07:51:19Z |
|
dc.date.available |
2018-02-28T07:51:19Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1227 |
|
dc.description |
Качур М. М. Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці / М. М. Качур // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6 (32) - С. 54-61. |
en_US |
dc.description.abstract |
У публікації проаналізовано провідні педагогічні підходи до поняття
«патріотизм», уточнено сутність та структуру даної дефініції в гуманітарно-
педагогічному контексті та з позиції культурологічного підходу. Категорія
«патріотизм» визначається як стійке соціально-психологічне утворення, що
характеризує ціннісне ставлення особистості до Батьківщини в органічній єдності
національно-етнічного та національно-громадянського аспектів і проявляється в
культуротворчій діяльності. Авторка доводить, що культурологічний підхід
розгляду поняття «патріотизм» зумовлює концентрацію уваги на здатності й
потребі особистості відтворювати соціально-культурний досвід певної спільноти в
загальнолюдській культурі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
патріотизм |
en_US |
dc.subject |
виховання |
en_US |
dc.subject |
патріотичне виховання |
en_US |
dc.subject |
патріот |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
культурологічний підхід |
en_US |
dc.subject |
компоненти патріотизму |
en_US |
dc.title |
Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |