Zusammenfassung:
У публікації проаналізовано провідні педагогічні підходи до поняття
«патріотизм», уточнено сутність та структуру даної дефініції в гуманітарно-
педагогічному контексті та з позиції культурологічного підходу. Категорія
«патріотизм» визначається як стійке соціально-психологічне утворення, що
характеризує ціннісне ставлення особистості до Батьківщини в органічній єдності
національно-етнічного та національно-громадянського аспектів і проявляється в
культуротворчій діяльності. Авторка доводить, що культурологічний підхід
розгляду поняття «патріотизм» зумовлює концентрацію уваги на здатності й
потребі особистості відтворювати соціально-культурний досвід певної спільноти в
загальнолюдській культурі.
Beschreibung:
Качур М. М. Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці / М. М. Качур // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6 (32) - С. 54-61.