Короткий опис(реферат):
У статті проаналізовано особливості підручникотворення на
сучасному етапі розвитку освіти, закцентовано увагу на необхідності
створення інноваційних підручників з української мови, що відповідають низці
критеріїв. Обґрунтовано необхідність вивчення особливостей
підручникотворення Івана Ющука, яку вважаємо важливою складовою
дослідження української мовної освіти. Методи дослідження статті
включають аналіз сучасних вимог до підручників української мови, які окреслені в Державному стандарті і модельних навчальних програмах. У роботі
застосовано порівняльний метод для оцінки підручників на відповідність
критеріям, зокрема системності, науковості та мотиваційного компоненту.
Крім того, використано метод експертного огляду та аналізу підручників
І. Ющука для вивчення їх новаторських аспектів і дидактичних переваг.
Підкреслено, що попри значний внесок Івана Ющука в розвиток української
лінгводидактики, його новаторські підходи залишаються недостатньо
дослідженими сучасними науковцями, а унікальність і глибина педагогічної
спадщини науковця у контексті підручникотворення потребують належного
поцінування й актуалізації.