00 DSpace/Manakin Repository

Сучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головачко, Василь Михайлович
dc.contributor.author Гулянич, В. І.
dc.contributor.author Бродович, Юрій Романович
dc.date.accessioned 2025-01-16T12:30:26Z
dc.date.available 2025-01-16T12:30:26Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12259
dc.description Головачко В. М. Сучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу / В. М. Головачко, В. І. Гулянич, Ю. Р. Бродович // Інвестиції: практика та досвід. - № 1/2025. - С. 127-132 uk_UA
dc.description.abstract Класичною основою гнучкості будь-яких стратегій є оцінка. У цьому контексті особливе значення має саме розробка та впровадження комплексних підходів до оцінки сукупності дій і рішень, які бізнес приймає для досягнення конкурентних переваг на ринку та забезпечення стабільного попиту на свою продукцію і послуги в умовах конкуренції. Відтак, метою цієї статті є аналіз сучасних підходів до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу з акцентом на їх гнучкість, адаптивність та здатність забезпечувати стійкість конкурентних переваг. У межах дослідження звернуто увагу на те, що дотримання принципів комплексної оцінки повністю забезпечується через різноманітні оцінювальні підходи, які охоплюють або дозволяють інтегрувати гнучкі параметри, що забезпечують синтез даних про внутрішні ресурси конкурентних стратегій бізнесу, поведінку споживачів, дії конкурентів, ринкові тенденції та інновації. Серед основних підходів, що реалізують завдання всебічного та системного аналізу і синтезу даних, ми виділили параметричні моделі, що базуються на сталих перспективах. Серед них: модель tableau de bord, модель збалансованої системи показників, модель "Піраміда ефективності", модель Ер2м, модель "Квантового вимірювання досягнень", модель Лоренца Мейсела та модель "Ділове вікно управління". Доцільність виділення цього підходу зумовлена тим, що, згідно з характеристиками зазначених моделей, кожна з них є багатомірною структурою, яка об'єднує напрями, здатні забезпечити формування повного і точного переліку параметрів, важливих для розуміння змісту застосовуваних бізнесом конкурентних стратегій. Серед додаткових підходів, що здатні забезпечити виконання завдань системного аналізу конкурентних стратегій бізнесу, ми окреслили такі, що базуються на змінних і гнучких перспективах (орієнтирах, через які здійснюється процес пошуку оцінки). Це, зокрема, "Ернст & Янг", "Катерпіллар", "Хьюлетт-Паккард", "Джайкейс". Доцільність виділення цього підходу зумовлена тим, що, згідно з характеристиками зазначених моделей, вони не обмежені конкретними перспективами, відтак відкриті до трансформацій, які визначають багатомірність відображення змісту конкурентних стратегій через врахування специфічних умов і потреб бізнесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject конкурентне планування uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject оцінка uk_UA
dc.subject інтеграція кількісних та якісних показників uk_UA
dc.subject дії конкурентів uk_UA
dc.subject ринкові тенденції uk_UA
dc.title Сучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу