Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | |
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T10:15:05Z | |
dc.date.available | 2025-01-12T10:15:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 | |
dc.description | Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний контекст | uk_UA |
dc.subject | досвід зарубіжних країн | uk_UA |
dc.subject | нормативно-правове забезпечення | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |