dc.contributor.author |
Товканець, Ганна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-12T10:15:05Z |
|
dc.date.available |
2025-01-12T10:15:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 |
|
dc.description |
Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне
законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування
інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями.
Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам
сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний контекст |
uk_UA |
dc.subject |
досвід зарубіжних країн |
uk_UA |
dc.subject |
нормативно-правове забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |