Короткий опис(реферат):
У навчально-методичному посібнику розкривається роль ігротерапії в процесі
корекції мовленнєвих порушень. Авторами підібраний ігровий матеріал, враховуючи
індивідуальне мовлення дитини із психофізичними порушеннями. Для читачів наданий
теоретичний та практичний матеріали щодо проведення ігрової терапії з оздоровчим
ефектом, із дітьми особливих освітніх потреб, які мають порушення мовленнєвого
розвитку. Змістовним є матеріал по зміцненню фізичного, психічного і соціального
здоров’я дошкільників і молодших школярів.
Посібник призначений для широкого кола читачів – вчителів початкових класів,
вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів, також
батьків дітей із особливими освітніми потребами (дошкілля, початкова школа)
Суть розробки, основні результати:
Барна Х. В. Ігротерапія в корекції мовленнєвих порушень. Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів, вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів / Х. В. Барна, Л. В. Кашуба, О. В. Лабенко. – Харків: ФОП Озеров Г.В., 2021. – 180 с.