Репозиторий Dspace

Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сидоренко, А.
dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-12-31T11:28:56Z
dc.date.available 2024-12-31T11:28:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
dc.description Сидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject банківська установа uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись