DSpace Repository

Маркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни

Show simple item record

dc.contributor.author Гладинець, А.
dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-12-31T11:05:23Z
dc.date.available 2024-12-31T11:05:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12196
dc.description Гладинець, А. Маркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни / А. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.356-359. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject маркетинговые исследования uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account