Репозиторий Dspace

Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Ільїна, В. Р.
dc.date.accessioned 2024-12-31T10:50:38Z
dc.date.available 2024-12-31T10:50:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
dc.description Бора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject деперсоналізація uk_UA
dc.subject Міжнародні конференції uk_UA
dc.title Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись