00 DSpace/Manakin Repository

Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, Діана Вікторівна
dc.contributor.author Ліба, Наталія Степанівна
dc.contributor.author Торіна, Валерія
dc.date.accessioned 2024-12-31T08:47:57Z
dc.date.available 2024-12-31T08:47:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
dc.description Максименко Д.В., Ліба Н.С., Торіна В. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д.В. Максименко, Н.С. Ліба , В. Торіна // National Health as Determinant of Sustainable Development of Society. Editors: Nadiya DUBROVINA & Stanislav FILIP. Monograph. School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021. С.747-756 uk_UA
dc.description.abstract Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant.За сучасних умов трансформації економічної системи і пошук нових форм управління загальної спрямованості вітчизняних підприємств про стратегію соціально відповідального бізнесу стає все більш актуальним. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Bratislava uk_UA
dc.subject welfare uk_UA
dc.subject добробут uk_UA
dc.subject human development uk_UA
dc.subject людський розвиток uk_UA
dc.subject strategic change uk_UA
dc.subject стратегічні зміни uk_UA
dc.subject social marketing uk_UA
dc.subject соціальний маркетинг uk_UA
dc.subject socially oriented marketing uk_UA
dc.subject соціально орієнтований маркетинг uk_UA
dc.title Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу