DSpace Repository

Методика класифікації учасників кластера туризму і готельно-ресторанної справи за потенційною прибутковістю

Show simple item record

dc.contributor.author Терещук, О. С.
dc.contributor.author Кошеля, Д. І.
dc.contributor.author Новак, Є. В.
dc.contributor.author Мицик, П. П.
dc.date.accessioned 2024-12-27T07:28:56Z
dc.date.available 2024-12-27T07:28:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12157
dc.description Тещук О. С. Методика класифікації учасників кластера туризму і готельно-ресторанної справи за потенційною прибутковістю / О. С. Терещук, П. П. Мицик, Д. І. Кошеля, Є. В. Новак // Економiка та держава. - № 9/2022. - С. 99-103 uk_UA
dc.description.abstract Основою створення кластера є обов'язкова прибутковість, яка формується за рівнем отриманого загального або валового прибутку від узагальненого результату виробничої діяльності, підсумок від якої розподіляється пропорційно до вкладень його учасників. Основою для подальшого існування кластерів є потенційна прибутковість. Відтак стаття орієнтована на системний опис методики класифікації учасників кластерів туризму та готельно-ресторанної справи за потенційною прибутковістю. У межах дослідження доведено, що основою класифікації потенційної прибутковості учасників кластера є їх валовий прибуток, адже він визначає ефективність виробничої діяльності. Саме така ефективність зумовлює здатність учасників спільно виробляти туристичний та готельно-ресторанний продукт; можливість розширювати або згортати спільне виробництво продукту. За результатами дослідження звернено увагу на той факт, що можливості для розширення спільного виробництва туристичного та готельно-ресторанного продукту визначають за наявним надлишком вартості над витратами виробництва. Чим більший такий надлишок, відповідно, тим більшим може бути обсяг спільного виробництва. Автори проілюстрували, що потенційна прибутковість учасників кластера формується залежно від 4-х базових факторів, серед яких: обсяг реалізації продукту учасника кластера; очікувана структура продуктів, що виробляються; планова собівартість виробництва; плановий рівень середньореалізаційних цін на продукцію. Для цього можливе застосування 4-ох факторної моделі аналізу прибутку. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у трансформації запропонованої методики класифікації учасників кластера потенційної прибутковості виходячи зі змісту детермінованих факторних моделей uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject кластер uk_UA
dc.subject обсяг реалізації продукту uk_UA
dc.subject валовий прибуток uk_UA
dc.subject фактор uk_UA
dc.subject прибутковість uk_UA
dc.title Методика класифікації учасників кластера туризму і готельно-ресторанної справи за потенційною прибутковістю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account